Pagina's

zondag 21 april 2013

Justin Bieber concert

Hoi iedereen!

Ik ben vorige week naar het concert van Justin Bieber geweest. Het leek me leuk om hier een artikel over te schrijven met wat foto's en hoe het was natuurlijk. Morgen (maandag) ga ik weer met vriendinnen (ook een paar van de blog!) naar het concert van Beyoncé, waar ik superveel zin in heb! Veel leesplezier! :)


Op zaterdag 13 april ben ik voor de eerste keer naar een concert van Justin Bieber geweest. Het was de Believe Tour. Ik ging met een vriendin, haar zus en een vriendin van haar zus. Om kwart over 2 zaten we in de auto voor een rit van 2 uur naar het Gelredome in Arnhem. Ik was hier al een keer geweest voor het concert van Rihanna, maar toch was het weer anders. Er waren nu veel meer jongere meiden en het was natuurlijk helemaal omgetoverd in de style van Justin Bieber. We waren er om 4 uur en het was al superdruk! Overal stonden groepen meiden met Justin Bieber shirtjes, petten enz. Ik had alleen m'n nagels paars gelakt (de lievelingskleur van Justin), maar meer dan ook eigenlijk niet. Ik was wel fan van Justin Bieber en vind zijn album Believe echt super, maar om mezelf nou een 'Belieber' te noemen? Hier wat foto's van het concert:

MainStreet in het voorprogramma

Countdown, zenuwachtig!

De opkomst, heel gaaf!







Tijdens het nummer 'Believe' was er een actie dat iedereen een blaadje met de tekst: 'We believe' omhoog hield. Het zag er heel mooi uit!

Het was zo leuk! We hebben natuurlijk wel een tijdje moeten wachten en hij playbackte best vaak, maar dat maakte me op dat moment niet uit haha :) We zaten op de tribunes, waar we het goed konden zien. Ik heb trouwens nog nooit zulk hard gegil gehoord! In het voorprogramma kwamen MainStreet en de dj van Justin. Vooral de dj was heel gaaf, omdat iedereen helemaal los ging op de muziek. Ik was pas rond 3 uur thuis door files op de parkeerplaats en was die dag erna super moe, maar het was het zeker waard! Ik hoop dat hij snel weer naar Nederland komt :)

Zijn jullie ook naar zijn concert geweest?

Xoxo,
Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...