Pagina's

zondag 7 april 2013

Review: Catrice The Giant Extreme Volume Mascara Waterproof



Het allereerste échte artikel! Ik heb hier zolang naar uitgekeken en nu mag ik dan eindelijk een artikel schrijven! Toevallig had ik laatst een nieuwe mascara gekocht, dus die ga ik in dit artikel reviewen. (Ik heb trouwens niet zo'n goede camera, dus sorry daarvoor! Ik hoop dat je het resultaat alsnog goed kunt zien.)





















Het borsteltje loopt steeds dunner naar het puntje, wat mij erg handig lijkt voor de kleinere haartjes.


















Het borsteltje van dichtbij.












Links heb ik geen mascara op en rechts draag ik de mascara (1 laagje).

Ik ben heel tevreden over deze mascara! Het aanbrengen ging heel makkelijk, hij klontert niet en de wimpers blijven ook mooi gescheiden. Ik kon ook makkelijk bij de kleinere haartjes komen door het puntje. 1 laagje vind ik eigenlijk al genoeg, maar voor bijvoorbeeld een feestje kan je natuurlijk nog een extra laagje aanbrengen. Deze mascara is echt een aanrader! Hij kost is €4,59, niet duur dus voor zo'n goede mascara :) Je kunt hem kopen bij het Kruidvat.

Liefs,
Jitske

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...