Pagina's

woensdag 24 april 2013

We Heart It Favorites #1

Hoi allemaal!

Ik zag laatst op een andere blog een We Heart It Favorites en vond dit zo leuk dat ik eigenlijk meteen zelf ook zo'n artikel wilde maken! Ik kijk regelmatig op We Heart It (www.weheartit.com). Jullie kennen het waarschijnlijk wel, het is een site met allerlei leuke foto's waar je ook heel veel inspiratie vandaan kan halen :) Het leek me wel leuk om eens in de zoveel tijd een artikel te maken met mijn favoriete foto's van We Heart It van de afgelopen tijd. Veel lees/kijkplezier!



Large
Ten eerste dit plaatje. Het ging me vooral om het hangertje, wat ik superleuk vind! Ik heb ook een shirtje met dit handje van Fatima erop en zie het steeds vaker voorbijkomen, echt leuk :) Dit armbandje is trouwens te vinden op www.etsy.com

Large
Dan dit plaatje. Ik vind deze leggings zo gaaf! Mij staat het jammer genoeg niet echt, maar als anderen het aanhebben vind ik het er altijd heel tof uitzien.

Large
Hiervan krijg ik superveel zin in de zomer! Het water ziet er zo mooi uit, ik zou er zeker wel eens in willen zwemmen :)

Large
Dit wil ik uitproberen! Ik vind dat mat in combinatie met glans er heel mooi en chique uitziet :)

Large
Awwwh, dit is té schattig!

Large
Ik zie deze shirtjes steeds vaker voorbij komen. Heel leuk vind ik ze! Vooral de statement ketting maakt het helemaal af!

Bow-and-waves_large
Supermooi! De strik staat heel schattig, zeker iets om eens te proberen!

Tumblr_mh5cbnmrel1r0byqlo1_500_large
Mmm, dit ziet er superlekker uit! En ook nog eens gezond :)

Large
Waaaaauw!

Large
Als laatste nog een jurkje. Sowieso vind ik mintgroen een superleuke kleur voor de lente/zomer en vooral in combinatie met zo'n nudekleur! I need this!

Ik vond het heel leuk om dit artikel te maken, ik hoop dat jullie het ook leuk vonden :)

Liefs,
Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...