Pagina's

donderdag 16 mei 2013

Mijn Zonnebrillen Stash | Marleen

Hey allemaal,

Het wordt alweer wat warmer, de zon gaat weer schijnen en de eerste lammetjes zijn al geboren! Oftewel: het is echt lente. Toen ik laatst in de auto zat dacht ik voor het eerst weer eens aan een zonnebril, omdat de zon zo fel was. Ik kwam toen gelijk met het idee om een stash te maken van al mijn zonnebrillen, dus veel plezier met kijken!




Een (nep) Ray-Ban kan niet ontbreken een (kleine) collectie van zonnebrillen. Ik 
heb er op dit moment drie, waarvan één kapot. Dit is ook de bril die ik het meest draag. 
De kleur heb ik gekozen omdat blauw goed bij mijn ogen en lichte huid past. Hij is van de primark.

Dit was één van de eerste zonnebrillen die ik had. Ik was er super blij mee, maar 
helaas is hij kapot. De pootjes zijn eraf gebroken en zitten nu niet stevig meer vast. Deze komt uit italië


Een neon roze bril! Ik draag hem eigenlijk alleen als ik op vakantie ben (ik heb geen 
idee waarom). Het is een leuke accessoire om iets op te fleuren.

Dit is een bril die ik nooit draag, omdat hij mij niet staat. Hij komt van de markt in 
Amsterdam en was maar 5,-.


Dit is de enige bril die eigenlijk nog een beetje een verhaal heeft! Ik was al een tijdje opzoek naar een witte zonnebril. Jammer genoeg kon ik deze niet vinden, tot ik op een klein marktje ergens in een dorpje deze tegenkwam. Hij was helemaal niet duur en ik vond hem (toen) super leuk. Een tijdje later ging ik naar Terschelling toe met mijn familie. De bril viel toen op de grond en een man stond erop. Je raadt het al, hij was kapot en viel niet meer te maken. Ik zocht overal naar een nieuwe. Eigenlijk had ik toen voor het eerst echt geluk, want toen mijn moeder en ik ging winkelen in Alkmaar en we even naar een drogisterij moesten zag ik daar op een zonnebrillenhouder precies dezelfde bril als degene die kapot was gegaan. Ik kocht hem, maar daarna heb ik hem eigenlijk niet echt vaak meer gedragen. Hij was ook een beetje te groot.

Ook heb ik nog een pilotenbril waar ik echt dol op ben, Ik heb dze bij de primark gekocht. Hij was maar €4!!!


Mocht je het je afvragen, alle zonnebrillen kostten 5 euro (behalve de pilotenbril). Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zelf misschien nog een leuk verhaal hebben bij een item! Jullie kunnen ze sturen bij de reacties.

Kusjes,
Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...