Pagina's

zaterdag 4 mei 2013

OOTD | Marleen

Hey allemaal,

Het is eindelijk vakantie, maar helaas schijnt de zon niet echt :(. Ik wilde eigenlijk een OOTD maken met leuke lente kleding alleen is dat nu een beetje te koud! Met koninginnedag was het mijn verjaardag :). Ik had dit aan:


Het groene jasje is van H&M. Ik weet niet meer precies wat hij kostte, want het is alweer een tijdje geleden. Van wat ik me kan herinneren was hij rond de 30,-. 


het shirtje was van de Fashion Days. Ik heb hier al eerder over geschreven. Dit is de link (je moet een beetje naar beneden scrollen).

Deze blauwe broek is van spijkerstof en komt van de Primark. Hij was volgens mij 12,-.


De schoenen die ik aanhad zijn ook van de Fashion Days. Ik heb hier ook al over geschreven. Ook die kan je bekijken op de bovenstaande link!




De ketting en het armbandje zijn allebei goud. Het armbandje is van Supertrash en was 10,-. De ketting zat bij het witte shirtje. Ik denk zelf dat hij heel goedkoop is als je hem los wilt kopen, want de ketting is helemaal gemaakt van plastic.

Kusjes,
Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...