Pagina's

vrijdag 10 mei 2013

Review: HEMA nagellak (+ Minishoplog & OOTD | Jitske)

Hi meiden!

Ik ben net even naar HEMA en Etos geweest om wat dingetjes te kopen en natuurlijk kwam ik weer thuis met dingen die ik niet nodig had. HEMA heeft een superleuke nieuwe collectie! Toen ik deze 3 dingen zag, kon ik ze niet laten liggen. Ik heb een lichtroze pastelnagellakje gekocht, een nagellakremover en een shirtje. Bij de Etos heb ik wat noodzakelijke dingen gekocht, maar ik laat ze toch maar zien! Dit is eigenlijk een minishoplog, OOTD én een review! Maar het gaat uiteindelijk om de nagellak haha :) Van de dip&clean nagellakremover gaat Sabine trouwens nog een uitgebreide review maken, dus die zien jullie binnenkort ook nog op de site.Veel leesplezier!



Dit zijn mijn aankopen bij HEMA:








Zoals je al kon lezen heb ik ook nog een shirtje gekocht. Het is van sweaterstof en er zit een zilver draadje doorheen geweven en stukjes neondraad wat een heel leuk effect geeft! Hij is door de stof een beetje vormloos, dus daarom draag ik hem in m'n broekje. Ik vind het shirtje heel leuk voor de wat koudere lentedagen. Het broekje is trouwens van de Primark en m'n nagels heb ik in een mintgroene kleur gelakt. Toevallig ook van HEMA (nummer 842)!

Aankopen bij Etos:

                       

Ik heb wat gezichtsreinigingsproducten gekocht, een deodorant en haarkrullers. Niet echt boeiend dus, maar ik had het nodig haha (de haarkrullers dan weer niet, maar ik vroeg me af of je er mooie krullen mee krijgt). Laat achter bij de reacties of jullie nog een review van de haarkrullers willen zien! :)

Dan nu over naar waar dit artikel eigenlijk om gaat: het nagellakje. Het is trouwens nummer 445 en er zit 11 ml in. Ik ben benieuwd hoeveel laagjes ik moet aanbrengen voor een goed resultaat!


Het kwastje is niet heel breed, maar je kan er wel goed mee aanbrengen! 



Na 3 laagjes was ik wel tevreden. Je moet dus best veel laagjes aanbrengen, maar dat had ik wel verwacht met zo'n lichte kleur. Zoals je ziet dekt hij nog niet helemaal, maar ik vind het voldoende. Hij droogt wel snel, dus dat is weer een voordeel! De nagellak brengt bij de eerste 2 laagjes wat streperig aan, maar bij het derde laagje zie je daar gelukkig bijna niks meer van. De nagellak is niet te dik, wat ik heel fijn vind lakken. Zo droogt de nagellak snel op en kan ik snel weer andere dingen doen, want lang moeten wachten totdat m'n nagels droog zijn vind ik niet echt handig. Ik vind dit een heel leuk kleurtje voor in de lente/zomer! Lekker vrolijk :) Hij kost €2,50 bij HEMA. Ik zou zeker even een kijkje nemen bij de nieuwe collectie van HEMA!



Xoxo,
Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...