Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

Kleine shoplog Parijs + America Today :)

Hey iedereen!

Omdat ik laatst naar Parijs ben geweest en ook recent naar de America Today, besloot ik hier nog een kleine shoplog van te maken :).  Veel lees en kijkplezier!




In Parijs zocht ik als eerst naar een lekker warm vest, er waren veel leuke maar deze vond ik het leukst. Het is een lichtgrijs vest met neon roze letters. In het grijs zitten een beetje donkerdere streepjes, erg leuk! Hij is ook nog eens heerlijk warm! Ik ben er echt super blij mee :)



Toen ik daarna op een hogere etage rond ging kijken, kwam ik gelijk dit hempje tegen. Hij is net ietsje korter dan normaal, dus dat geeft een ander leuk effect! Ik zag zulke hempjes al wat vaker en wilde hem al graag, toen ik hem zag wilde ik hem dus meteen hebben! :) Hij heeft een super leuke opvallende roze kleur, ik zie mezelf hem al dragen met een high waisted short en met een bandeau.



Ook liep ik tegen dit paar slippers aan, super leuk neon! Ik houd echt van neon kleuren in kleding, ik zag ze al een keer eerder van een ander merk. Toen had ik ze niet genomen, nu dus wel. Ik heb zin om ze te kunnen dragen haha :)



Nu hebben ik nog twee dingetjes van de America Today,
dit roze hempje wilde ik meteen hebben toen ik hem zag hangen! Haha wel weer roze, maar deze wilde ik al een tijdje. Ik twijfelde wel eerst tussen een ietsje meer oranjekleurige hempje. Toch nam ik deze, hij is ook erg leuk om te dragen met een bandeau want hij heeft grote arm openingen! Of met een blazer, ook heel erg leuk :). Kortom ik ben er erg blij mee!


Als laatste deze bandeau, ik had al eerder een zwarte gekocht maar een witte ontbrak nog. Nu heb ik hem dan toch :). Hij heeft ook nog eens bandjes die je er aan kunt doen. Heel erg handig en ook super leuk!



Dit waren al weer mijn aankopen van Parijs en de America Today, ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! :)


xoxo Anne-Fleur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...