Pagina's

maandag 3 juni 2013

Zomertrends! (Deel 2)

Hee iedereen!

Dit is alweer het tweede deel van de zomertrends. Ik kwam zoveel leuke outfits tegen dat het gewoon te veel werd voor 1 artikel! Ik hoop dat jullie net zoals bij deel 1 (link) weer wat inspiratie krijgen van deze plaatjes :) Veel lees/kijkplezier!


Tumblr_m83t3mostj1rz8ag1o1_500_large
Een neonroze broekje van de Hollister met bijpassende nagels en shirtje!

354174-8-1340705574027_large
Luipaardprint, een kruis en roze dipdye! Persoonlijk houd ik niet zo van dierenprintjes en kruisen vind ik ook niet zo geweldig, maar de roze dipdye staat wel heel stoer!

Tumblr_lni2hve5zh1qf7ikto1_500_large
Dit lakje is te vinden in de OPI collectie Oz the Great and Powerful. Het is vrij naturel, maar ik vind het alsnog heel mooi!

Large
Ook snorren zijn natuurlijk niet te missen in dit rijtje. Deze ring is superschattig! :)

Tumblr_m99r3oaxke1qev1moo1_500_large
Een vrolijke bralet met een bijpassende high wasted rok en natuurlijk mooie accessoires zoals de statement ketting.

Tumblr_mi5e6o6mwk1r06vp5o1_500_large
Koraalkleuren! Vooral koraalkleurigelippen zijn erg populair :)

Large
Wat ik ook heel leuk vind zijn deze korte spijkerbroekjes die eruit zien alsof je bent gevallen en er daardoor allemaal gaten inzitten (ik kon even geen ander voorbeeld bedenken haha). Ik vind ze heel stoer staan!

Large
3 trends in 1: blousjes, dipdye én de achterkant is nog eens langer dan de voorkant! Dit is superleuk te combineren met bijvoorbeeld een kort wit broekje.


164464_530957406936658_1251243557_n_large
Een statement ketting met een Céline Paris shirt! Het shirt is natuurlijk ook heel makkelijk zelf te maken door het logo uit te printen en op een wit shirt te strijken :).


Tumblr_m7qqmis3lh1r9v7fpo1_500_large
Een aztekenprintbralet met een koraalroze maxirok, wauw!

197be2be2bbf11e2a95722000a9f09e9_7_large
Zelf ben ik dol op pastelkleuren! Dit jurkje is babyblauw met een heel leuk detail, namelijk de open rug in de vorm van een hartje! Ook zie je dat er nog meer stukken uit het jurkje zijn gelaten, wat een heel chique 's zomers effect geeft :)

Tumblr_m72qytz18s1rpdpmeo1_500_large
Hier een bloesje waarbij er op de kraag allemaal bruin/gouden palletjes zijn gezet. Ik vind het heel feestelijk staan :)

6246460206_53a32771f7_z_large
Bij dit legergroene bloesje zijn er een soort van pareltjes op de kraag gezet in het crème en in het bruin. De knalrode lippenstift en het broekje staan er heel gaaf bij!

1162156-12-1339441182723_large
Paarse dipdye. Het is gewaagd, maar het kan zó gaaf staan!

Tumblr_m9m8as7yir1qgqdu9o1_500_large
Als je paars iets té gewaagd vindt is dit een oplossing, namelijk blonde dipdye voor als je bruin haar hebt :)
















Deze look vind ik een beetje 'baggy' door het stoere broekje met het losse topje, heel tof!


















Als laatste: spikes! Hier zie je ze op een gilet. Heel leuk gecombineerd met een zwarte bralet, een legergroen high waisted rokje en neongroene nagels!

Foto's: www.weheartit.com

Dit waren dan écht de zomertrends. Ik denk dat ik ze allemaal wel een beetje op een rijtje heb gezet!

Hoe ziet jouw ideale zomeroutfit eruit?

Xoxo,
Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...