Pagina's

maandag 15 april 2013

Review: Ciaté Nail Caviar

Hey meiden!

Er zijn al een tijdje geen posts meer gekomen, omdat we het best druk hadden met school! Maar hier is weer een artikel :)



Toen ik een paar dagen geleden besloot m'n nagels weer eens te lakken, dacht ik: laat ik er een review van maken :) Ik heb het setje mini caviar bar van Ciaté. Hier zie je het setje:


 

Ik had gekozen voor de gouden nagellak en de goud, roze en turquoise caviar.






De nagellak is erg prettig, want het gaat niet bol staan en het is heel dun, maar dekt wel erg goed. De caviar is heel mooi fijn en ziet er daardoor heel mooi en verzorgt uit.
Een nadeel vind ik dat de caviar er erg snel af gaat vanwege de dunne nagellak. Het blijft amper twee dagen zitten. Wanneer je het met topcoat afwerkt, heb je een grote kans dat je de kleur van de caviarbolletjes eraf haalt. Ik heb hem op internet gekocht (ik weet niet meer waar!) voor €32,95.

Liefs,
Dana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...