Pagina's

donderdag 18 april 2013

iPhone hoesjes stash

Heeey iedereen,

Dit is mijn dan eindelijk mijn eerste stukje!
Door de drukte op school had ik telkens  geen tijd, maar nu kan ik eindelijk een artikel schrijven!

Ik was aan het nadenken over een leuk stukje en toen bedacht ik me ineens dat ik best veel hoesjes heb. Hier ga ik dus een stukje over schrijven! :)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Als eerste kreeg ik van mijn ouders voor mijn verjaardag dit hoesje:




Ik vind dit een heel handig hoesje, vooral omdat de voorkant van je scherm door de voorkant wordt beschermd. Alleen is hij niet handig als je er een lange tijd op zit, omdat het voorkantje dan irritant wordt. Ik vind hem wel erg mooi omdat hij wit is, dit staat netjes en mooi. Ik gebruik hem niet zo vaak door de voorkant, wat ik wel een beetje jammer vind.

Als tweede heb ik dit hoesje van mijn zusje voor mijn verjaardag gekregen:



Ik vind de kleur van dit hoesje echt heel erg leuk! Hij is ook handig, want hij sluit aan de voorkant ook nog een beetje om het scherm heen voor een beetje extra bescherming. Dit hoesje is van de HEMA, hij verkleurt wel snel en wordt een beetje viezig. Dit heb ik ook gezien bij anderen die dit hoesje hadden, wat ik wel een beetje zonde vind.

Nu heb ik drie hoesjes die ik allemaal een keer bij www.miniinthebox.com heb besteld.
Dit is de eerste die ik had besteld:


Bij dit hoesje lijkt het net of hij aan het smelten is, echt heel erg leuk! Ook vind ik de kleurtjes heel fris en vrolijk. Hij is gemaakt van een hard materiaal, waardoor het bovenste groene en het onderste roze twee verschillende stukken zijn. Je schuift ze allebei gemakkelijk op je iPhone, het groene smeltende deel valt ietsje boven het roze onderste deel, zo ontstaat er een soort 3D-effect en dat is echt gaaf!

Het tweede hoesje van miniinthebox.com is deze:


Toen ik dit hoesje voor het eerst zag dacht ik gelijk: wat een super leuk hoesje! Een soort dip-dye effect in een hoesje verwerkt, echt heel erg gaaf. Ook zitten er nog hele kleine waterdruppeltjes op, dit voelt als kleine ribbeltjes. De kleuren vind ik echt super mooi en leuk, all in all ben ik heel erg blij met dit hoesje! :)

Het laatste hoesje die ik bestelde is dit hoesje:


Dit hoesje vond ik al eerder leuk voor mijn iPod, alleen toen was deze steeds uitverkocht. Nu had ik hem dus eindelijk! Ik vind hem echt heel erg leuk en vrolijk, de kleuren zijn mooi bij elkaar. Dit hoesje is van het merk Cath Kidston, ik had hier al eerder van gehoord en ik had van dit merk al meerdere hoesjes gezien. Die vond ik trouwens allemaal heel erg kleurrijk en vrolijk!

Het allerlaatste hoesje dat ik voor jullie heb, is deze:


Dit is een bumper van de Six, toen ik deze zag dacht ik gelijk: die wil ik! Ik wilde al een tijdje een bumper, ik vind dit erg leuk en subtiel staan. Wel erg jammer dat dit alleen de zijkanten van je iPhone beschermt, dus je hebt een grote kans op krassen op de achterkant van je iPhone. Daardoor gebruik ik hem niet zo vaak.. Het kleurtje is een soort roze maar ook wel weer een beetje paarsig, een beetje apart en daarom vond ik hem erg leuk!


Dit waren mijn hoesjes alweer,
ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ik vond het zelf heel erg leuk om te schrijven! :)

Liefs,

Anne-Fleur


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...