Pagina's

maandag 13 mei 2013

We Heart it Favorites #2

Hey allemaal!

Dit is alweer de tweede We Heart It Favorites, nu gemaakt door mij (Sabine). Als je het eerste artikel over dit onderwerp wil lezen, klik dan op deze link! Daar wordt ook uitgelegd wat We Heart It inhoudt. Hier zijn dan dit keer mijn favorieten die ik verzameld heb. Veel plezier met kijken/lezen!






Dit zijn nou echt supergave hakken! Echt een hele vette kleur en leuk gecombineerd met dat stoere jasje met studs erop! 

Aaah deze aarbeien zien er zooo lekker uit en ze doen me ook nog is denken aan de zomer!

Wie kent ze nou niet? Dit zijn Jack en Finn, een heeeele knappe tweeling zoals je kan zien! En ze maken ook nog is super leuke filmpjes op youtube, echt geweldig zijn ze!

Deze nagellak doet me gelijk aan de zomer denken door de felle kleur! Helaas is dit lakje best duur, dus zou ik zelf voor een goedkopere variant gaan zoeken.


Dit vind ik nou echt een te gekke outfit. De high low jurk is echt een favoriet voor mij deze zomer, alleen heb ik zelf de perfecte jurk/rok nog niet gevonden :(. Ook super leuk die bloemenhaarband in haar haar!

Super schattige armbandjes voor de zomer!

Dit is ook helemaal de musthave voor deze zomer, de bandana! 

Een te cute jurkje voor de zomer. Love it!

En dit vind ik zelf nou echt super gaaf, de ronde zonnebril. Alleen jammer genoeg staat het niet mooi bij me. Erg balen dus, anders had ik er al zeker eentje gekocht!

Dit was alweer de laatste foto. Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Sabine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...